لازانیا 500 گرمی تک‌ماکارون
نوشته شده توسط : lazania

وع بعدی به این صورت است که هنگامی که در تابه  مواد لازانیا را آماده می کنید، ورق های لازانیا را بصورت خشک داخل مواد قرار دهید. نکته ای که در این روش باید دقت کنید این است که مواد داخل تابه باید کاملا رقیق باشد تا ورق های خشک، داخل مواد بپزند. روش دیگر به این صورت است که هر کدام از ورق ها را بعد از پختن و قرار دادن مواد روی آنها، ورق ها را بصورت بقچه بپیچید،آنها را آغشته به آرد سوخاری کرده و سپس در روغن سرخ کنید.

لازانیا 500 گرمی تک‌ماکارون
 

سس لازانیا

سسی که برای لازانیا استفاده می شود دو نوع است: سس سفید و سس قرمز. برای هر نوع لازانیایی که آماده می شود یک سس کافی است. بسته به نوع ذائقه و موادی که در لازانیا استفاده می کنید می توانید سس را انتخاب کنید.

فوت های کوزه گری در پخت لازانیا
 
برای تهیه سس سفید از کره، آرد، شیر و در صورت تمایل کمی خامه استفاده می شود که با مخلوط کردن و قرار دادن آنها روی حرارت، سس سفید لازانیا آماده می شود. برای سس قرمز از رب گوجه فرنگی، سیر رنده شده، مقداری سبزی معطر خشک، آب و در صورت تمایل گوجه فرنگی رنده شده استفاده می شود. این سس هم روی حرارت درست می شود. بطور کل، لازانیا دستور پخت دشوار و پیچیده ای ندارد. معمولا آن را با هر موادی که در دسترس است می توان درست کرد. کافی است یک بسته لازانیا و مقداری پنیر تهیه کنید. بقیه مواد در یخچال و فریزر موجود است





:: بازدید از این مطلب : 1135
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: